неділю, 5 січня 2014 р.

Поезія в наукових збірниках!


Де ще ви бачили, щоб збірники тез чи наукових праць починалися з поезії? Тільки в Університеті "Україна"!:) Моїми віршами 3 роки підряд (2011-2013 р.р.) починалися збірники тез доповідей Всеукраїнської наукової конференції студентів і молодих вчених "Молодь: освіта, наука, духовність". Всі вірші починаються з 3 сторінки.:)

2011
Я не сама
Я в цьому світі зовсім не сама,
Зі мною поруч з рання й до темна
Три подруги – Надія, Віра і Любов,
Мене зігріє їхніх душ тепло.
Я вірю в долю, щастя і у себе,
Допоки ясне сонце сяє в небі,
Допоки будуть море і земля,
Без Віри вже не зможу жити я.
Коли, здавалося б, розбиті усі мрії,
Мене рятує знов сестра – Надія.
Показує дорогу в майбуття,
Крізь терни повертає до життя.
Крізь бурі та розлючені моря
Любов у серці сяє, мов зоря,
Що світить в небі з ночі до світання
Моя Любов це мрії, сподівання.
Я буду в цьому світі не сама,
Бо ви зі мною зрання й до темна.
Мене вже гріє ваших душ тепло,
Три подруги – Надія, Віра і Любов.
Ми інші
Ми не такі як всі, ми трохи інші
Коли нам важко – ми складаєм вірші
І просим вас, не треба нас жаліти,
Нас просто треба серцем зрозуміти.
Повірте в нас, повірте в наші сили,
Щоб в себе ми повірити зуміли,
Щоб ожила в серцях у нас надія,
Щоб у душі світився вогник мрії.
Коли в серцях є віра, все ми можемо
Хвороби злі напасті переможемо
Бар’єрів треба лиш не будувати
І просто жити нам не заважати.
Ви нас каліками усіх не називайте
За наші успіхи всім серцем  вболівайте,
Біда тоді до нас доріженьку забуде
Любов і злагода у душах вічно буде.
Ми просим вас, не треба нас жаліти
Нас просто треба серцем зрозуміти,
Від вас усіх не кращі ми й не гірші
Ми не такі як ви, ми просто інші.
ЖИВИ
Якщо хочеш почути пісню – співай!
Якщо хочеш почути слово – кажи!
Якщо хочеш пізнати небо – літай!
Якщо хочеш відчути вітер – біжи!
Якщо хочеш ти любові – то люби!
Якщо хочеш радості – то смійся!
Щоб повірили у тебе – вір собі!
Якщо страху ти не хочеш – то не бійся!
Якщо хочеш миру – не воюй!
Якщо серцю тяжко – не здавайся!
Щоб не сталося – живи, працюй,
Сонцю, небу, людям усміхайся!!!
2012
МІЙ ШЛЯХ
Я вибираю дорогу свою,
Я обираю свій шлях.
Всюди шукаю я долю свою,
Що ходить десь по світах.
Я зазираю в майбутнє своє,
В ньому я долю шукаю.
Спогади линуть в минуле моє,
В серці сліди залишають.
Спогади знову привіт мені шлють,
Яскравими снами чарують.
А я сміливо в майбутнє дивлюсь,
Далі за щастям крокую.
Сонечко шлях осяває мені,
Я свою долю шукаю.
Доля моя сяє десь в далині,
Але її я впізнаю!
Доля моя виглядає мене,
Та я її відшукаю!
Буде щасливим майбутнє моє!
Буду щаслива! Я знаю!
Народження мрії
Очі сяють, серце співа
– Народилася мрія нова.
Народилася і розквітає,
Понад усе здійснитись бажає.
Мрія людині душу зігріє,
І свою мрію людина леліє.
Крізь перешкоди людина іде,
Її до мети мрія веде.
Ніщо не зупинить. Ні горе, ні страх.
Крізь сльози до щастя стелиться шлях.
Хай очі сяють, а серце співа,
Бо народилася мрія нова!
Розум і серце
Розум і серце – дві суперечності
В тілі одному живуть.
Розум і серце – дві протилежності
Вік суперечки ведуть.
Розум говорить: – Без мене – ніяк!
Я – на сторожі достатку!
Людство загинуло б, якби не я!
Шлях я стелю до багатства!
Серце ж промовило: – Так воно. Так.
Але й без мене не можна!
Розум не може кохати отак,
Як тільки серце спроможне.
Розум не пише віршів та поем,
Розум картин не малює!
Розум серденька дівочого щем
Ніколи в житті не відчує!
Тільки у серці звичайна роса
Сяє, мов ті самоцвіти.
Завжди у серці панує краса.
Серед зими – цвітуть квіти!
Кожен із них все доводить своє,
Тільки от, правда – одна!
Серце без розуму  не проживе,
Наче авто без гальма.
Розум без серця теж жити не зможе,
Наче без вітру – вітрила!
Розум без серця творити не може.
– Серце для розуму – крила!
Серце і розум – біле і чорне,
Разом – гармонія світу.
Розум – це дерева листя і крони,
Серце – тендітнії квіти.
2013

Моїй Україні
Моя Україно, що сталось з тобою?
Чому не радієш ти сонцю зі мною?
Чому не стрічаєш світанки весняні?
А очі неначе застигли в благанні.
Багато терпіла моя Україна,
Та все ж ти довірлива, наче дитина
І позичок просиш в багатих сусідів
Терплячи покірно злиденнії біди.
Та все ж таки вірю, ти зможеш піднятись!
У злагоді, щасті цвісти і сміятись,
Смілива і горда, співуча й вродлива
Під сонячним небом – моя Україна.
Вірші
Вони літають тихо й непомітно
І падають нечутно на папір.
Буває, усміхаються привітно,
А інколи вони, як дикий звір.
Рядки і рими, наче павутиння,
Що обплітає з голови до ніг,
А скільки ж треба нам того терпіння.
Щоб вони знов прийшли на наш поріг.
А потім вони крапелькам подібно
Лягають на газетні сторінки,
А що ж іще поетові потрібно?
Коли народ чита його думки.
Вони нам усміхаються привітно
Нудьга відходить, наче дикий звір,
Летять вони тихенько й непомітно
І падають нечутно на папір.
ПІСНЯ
Пісня у серці моїм виграє,
Душу мою огортає.
Пісня людині крила дає,
В хмарах веселкою сяє.
Пісня лунає – і ніжно бринить
В серці забута струна.
Пісня лунає – здається, на мить
Душа про біль забува.
Пісня зі мною іде по життю,
Сяє промінчиком щастя.
Коли я гітару у руки беру
– Всі відступають напасті.
Пісня – це Віра, Надія моя
Серед журби і тривоги.
Пісня для мене неначе маяк,
Що сяє крізь ніч і крізь морок.
Пісня лунає – нічого не жаль,
Ніщо мене не хвилює.
Сяє, як сонце, співоча душа
– Пісня їй крила дарує!
ЧОМУ?
Ми не можемо прожити без любові
Знають люди всі про це з колиски,
Так чому ж зневіру, біль і сльози
Зазнають даремно наші близькі?
Що нам заважає просто жити?
І радіти кожній новій днині?
Чом вдається легко так розбити
Те, що вже не склеїть, не змінити?
Нащо, на догоду злій гордині
Мир і спокій на вівтар приносим?
Губимо одвічні ці святині,
Ну а потім – в Бога щастя просим.
Треба нам самим себе змінити
Викинути з серця думи злі,
Злагоду у душах відродити
Жити в мирі, щасті і добрі.

Немає коментарів:

Дописати коментар