четвер, 2 січня 2014 р.

Вірю, надіюсь, люблю


   Збірка видана у 2009 році "Народною академією творчості інвалідів". Вірші в редакції укладачів збірки.

НЕ ВІРЮ!
Ти кажеш, що кохання – сон,
Що тане у повітрі,
Ти кажеш, згубний це полон,
А я тобі не вірю!

Не віриш у кохання ти,
Мене не помічаєш,
Проводиш ночі в самоті
І щастя не шукаєш.

А я не можу так, як ти,
забути свої мрії,
А я не хочу так, як ти,
Вік жити в безнадії!

Скажи мені, що я тобі
Потрібна, як повітря.
Що я найкраща на землі
І я тобі повірю!
ПІСНЯ
Пісня у серці моїм виграє,
Душу мою огортає.
Пісня людині крила дає,
В хмарах веселкою сяє.
Пісня лунає – і ніжно бринить
В серці забута струна.
Пісня лунає – здається, на мить
Душа про біль забува.
Пісня зі мною іде по життю,
Сяє промінчиком щастя.
Коли я гітару у руки беру
-          Всі відступають напасті.
Пісня – це Віра, Надія моя
Серед журби і тривоги.
Пісня для мене неначе маяк,
Що сяє крізь ніч і крізь морок.
Пісня лунає – нічого не жаль,
Ніщо мене не хвилює.
Сяє, як сонце, співоча душа
-          Пісня їй крила дарує!
КАЗКА
Я просила, щоб казку написав мені вітер,
Кольорову, яскраву з найчарівніших літер,
Посміхалася весело, щиро йому,
Та ніхто не озвався до мене чомусь.

«Напиши мені казку» – попросила я сонце,
Що промінням дивилося у тихе віконце,
Але сонце сховалось за хмару за мить,
Ані слова не каже мені, лиш мовчить.

«Напиши мені казку» – я місяць просила,
Коли зорі шатром темна ніч простелила,
Довго – довго дивилася я у вікно,
Та ні слова ніхто не сказав все одно.

Напиши мені казку, тебе я прошу
Та ні слова не кажеш мені ти. Чому?
Напишіть хоч хто небуть, прошу! Все дарма…
Всі мовчать… Ну, гаразд. Напишу я сама.
ЧЕКАЮ
Я чекаю морозних ночей,
Я чекаю засніжених днів.
Не заплющу до ранку очей,
А засну – бачу сніг уві сні.

Я зимові очікую днини,
Коли льодом закута ріка.
Я чекаю кружляння сніжинок,
Коли вальс хуртовина співа.

Хтось спитає – «Навіщо тобі
Ця холодна, колюча зима?»
Я скажу – «Ти не бійся зими,
Бо за нею приходить весна.»
МІЙ ШЛЯХ
Я вибираю дорогу свою,
Я обираю свій шлях.
Всюди шукаю я долю свою,
Що ходить десь по світах.
Я зазираю в майбутнє своє,
В ньому я долю шукаю.
Спогади линуть в минуле моє,
В серці сліди залишають.
Спогади знову привіт мені шлють,
Яскравими снами чарують.
А я сміливо в майбутнє дивлюсь,
Далі за щастям крокую.
Сонечко шлях осяває мені,
Я свою долю шукаю.
Доля моя сяє десь в далині,
Але її я впізнаю!
Доля моя виглядає мене,
Та я її відшукаю!
Буде щасливим майбутнє моє!
Буду щаслива! Я знаю!

Немає коментарів:

Дописати коментар