суботу, 4 січня 2014 р.

Словоцвіт

Довелося мені у 2012 році працювати над збіркою, яку видавала "Народна академія творчості інвалідів". Це було не просто подання віршів - я була редактором, до того ж - головним! І, звичайно, подала туди вірші. Вони поділені на рубрики.
ЖИТТЯ ПРОЖИТИ – НЕ ПОЛЕ ПЕРЕЙТИ…
Ти….
(одному знайомому, який пише влучні статуси!)
Ти не бачив свободу, та знаєш, якою вона має бути.
Ти не літав, та подих неба відчуваєш!
Ти можеш лиш у снах шалений вітер відчути,
Але з ним в унісон його пісню співаєш!

Ти відчуваєш подих весни,
Яка сяє лише за твоїм вікном.
Сонце приходить у твої сни
І зігріває тебе знову і знов.

Ти свободу не бачив, не знав.
Лиш у снах бачиш ти свою долю,
Але коли в серці мрія ожива,
То вона не помре вже ніколи!
НЕМА
Як просто сказати – «Нема»!
Як просто сказать – «Неможливо»,
Розвіяти складно туман,
Що наші хова перспективи.
Як часто, махнувши рукою,
Проходять повз наше життя.
А ми, як билина у полі,
Самотньо ідем в майбуття.
Та все ж, не завжди ми самотні,
Не сковує душі туман.
Сміливо летим над безоднею,
Не знаючи слова «Нема».

ДУША І СЕРЦЕ
Я виткала….
Я виткала слова
зі своїх почуттів,
з навколишнього світу
Я виткала слова...
Я виткала життя
з минулих відчуттів
Передвесняний вітер
Приносить майбуття...
Та що ж зіткала я?
Можливо, це рушник,
А може скатертину
послала по світах?...
Хтось бачить щось своє,
у тканеві моїм,
У дивній цій картині
Всі бачать лиш своє...

Немає коментарів:

Дописати коментар