четвер, 2 січня 2014 р.

Поетичний рушник


    З 2011 року в Обухові наприкінці року відбувається обласний поетичний фестиваль для людей з інвалідністю "Поетичний рушник". Я брала участь у ньому вже тричі. Поки що результати ІІІ фестивалю ще не вилилися в збірку, тож подаю до уваги мої твори, які брали призові місця у 2011 та 2012 роках.
Отже, 2011 рік, номінація "Гумор", ІІІ місце:


СОРОКА-БІЛОБОКА
Сорока – білобока розмовляла
З Голубкою в вишневому саду:
- Ой подруго, і як мене дістали
Слова цього гидкого какаду.
Він все говорить і говорить без упину
Не журиться, що голова в мене болить,
А я все думаю, коли ж я відпочину,
Пора вже балачки оці спинить.
Сорока плакала, жалілась три години
І не спадало зовсім їй на ум,
Що торохтівши так от, без упину

Вона не краща від отого какаду.

Рік 2012, номінація "Поетична хвиля", ІІ місце:

А я навчуся...
А я навчуся літати
Високо-високо в небі.
Буду у хмарах ширяти
Й більше нічого не треба!

А я намалюю життя
В його різнобарвних обличчях.
Пізнаю столике буття
В його незбагненних притчах.

А я відгадаю секрет,
Схований глибоко в серці,
І намалюю долі портрет,
Що вбачу в маленькім люстерці…
БОРОТЬБА
Чи можна обійтись без боротьби?
Без того, щоб чогось та досягати?
Чи можна враз забути назавжди,
Як солодко воно – перемагати?!

Чи можна ж обійтися без мети,
Яка веде життєвими шляхами,
Чи краще вже по течії пливти
І жити лише спогадами й снами…

Та квітка не розквітне у болоті,
Лежачий камінь води обминають,
Тому, не просто жити, а боротись
За торжество добра, всіх заклинаю!

Немає коментарів:

Дописати коментар