неділю, 29 грудня 2013 р.

Вірші з книги "Крила для злету"

    Книга вийшла друком у 2011 році у видавництві "Університет "Україна". Редактор - Заслужений журналіст України, член Спілки журналістів України, викладач Університету "Україна", професор Василь Васильович Губарець.




Сонце в душі 
Сяє сонце у серці моїм,
Сяє вдень і вночі безупинно.
І душа моя лине за ним,
До кохання зорі вона лине.
А навколо вирує життя,
Виграє усіма кольорами.
День новий вирина з небуття,
Щоб світанком зоріти над нами.
Знову за сонцем до щастя іду,
Світлу надію з собою веду.
Доленька сяє мені вдалині
Кличе-зове наяву  і вві сні.
Я милуюсь красою весни,
В літні зорі ночами вдивляюсь.
Наче фільми дивлюся я сни,
І у мріях п’янких прокидаюсь.
За вікном час невпинно спішить,
Осінь змінює літо і весну.
Сяє сонце у мене в душі,
І це сяйво ніколи не щезне!
Що б там не сталося, вірю в красу!
Світлу надію у серці несу.
Моя мрія чекає мене в далині,
Моє сонце в душі сяє людям і мені.

 Моя зоря
У небі сяють тисячі зірок,
Десь там, десь там горить моя зоря
Здавалося б, до неї тільки крок,
Та поміж нами – гори і моря. 
Між нами – холод, мряка і дощі,
Така тривожна осені печаль,
Та не згасаєш ти в моїй душі,
Мене ведеш ти за собою в даль. 
Яскрава зоре! Тільки не згасай!
Світи мені у щасті і в журбі,
Ніколи ти мене не покидай,
А я зостанусь вірною тобі. 
У небі сяють тисячі зірок,
Вже поміж них неначебто стою…
Йду до своєї я за кроком крок,
Шукаю щастя зіроньку свою.

Я не сама
Я в цьому світі зовсім не одна,
Зі мною поруч з рання й до темна
Надія, Віра і палка Любов,
Що зігрівають душу знов і знов…
Я вірю в долю, щастя і у себе
Допоки ясне сонце сяє в небі,
Допоки радістю заквітчана земля,
А матері всміхається маля.
Коли, здавалося б, розбиті усі мрії,
Мене рятує знов сестра – Надія.
Показує дорогу в майбуття,
Крізь терни повертає до життя.
Крізь бурі та розлючені моря
Любов у серці сяє, мов зоря,
Що світить в небі з ночі до світання
Моя Любов – це мрії, сподівання.
Я буду в цьому світі не сама,
Бо ви зі мною зрання й до темна.
Мене вже гріє ваших душ тепло,
Три подруги – Надія, Віра і Любов.

 Посмішка 
Літні зорі, наче мрії
Сяють вдалині,
Літнє сонце душу гріє,
Посміхнись мені. 
Квіти в полі розквітають,
Наче у раю –
Вони радо привітають
Посмішку твою.
Хоч навколо грози й грози, –
Не питай чому,
Не зважай, що день, як  сльози,
Посміхнись йому. 
Літні зорі знову сяють
В синій далині
І вони нам промовляють:
«Посміхнись мені!»

Люблю життя
Люблю життя у щастя дні погожі,
У дні тривоги, суму і жалю
Й тоді, коли, здається, жить не можу,
Я щиро кожну мить його люблю.
Один лиш раз живу у цьому світі
Світись завжди життя таким, як є.
Спасибі ж Богу за всі дні прожиті,
Люблю життя… Люблю життя своє.

 Якщо хочеш… 
Якщо хочеш почути пісню – співай!
Якщо хочеш торкнутись слова – кажи!
Якщо хочеш пізнати небо – літай!
Якщо хочеш відчути вітер – біжи!
Якщо прагнеш любові, друже, люби!
Якщо радості хочеш – то смійся!
Якщо зможеш зробити добро – зроби!
І ніколи нікого не бійся!
Якщо хочеш почути правду – почуй!
Якщо й важко бува – не здавайся!
Що б не сталось – живи і працюй,
Сонцю, небу та людям всміхайся!!!

Не вірю!
Ти мовиш знов: кохання – сон,
Що тане у повітрі,
Що це, мовляв, страшний полон,
А я тобі не вірю!
Не віриш у слова прості,
Мене не помічаєш,
Проводиш ночі в самоті
І щастя не шукаєш.
Не можу жити без мети,
Коли усе радіє,
Не хочу бути так, як ти –
Вік жити в безнадії!
Скажи мені, що я тобі
Потрібна, як повітря.
Що я найкраща на землі
І я тобі повірю!

  Вись 
Місто живе, ніби вулик бджолиний,
Всі поспішають кудись.
Навіть будинок росте і лине
Поверх за поверхом – ввись.
В небі над містом хмари витають,
Цвітуть сади молоді.
Вранці привітно люди вітають
Сонячний день, як завжди.
Житиме місто і люди в ньому
Будуть спішити кудись…
Щастям і світлістю не одному
Буде здаватися вись.

Немає коментарів:

Дописати коментар