неділю, 29 грудня 2013 р.

Подружка-осінь

Не дуже я осінь люблю, але чомусь найбільше віршів народжувалося саме цієї пори. :)
P.S.: Ці вірші я написала у 15 років, тож за можливу "дитячість" строго не судіть. :)
Знову осінь
Хмари літо кудись віднесли
Ліс у шати убрався багряні,
Розчиняється брама зими
Скоро листя впаде вже останнє.
Небо стало сумне, непривітне
Сонце світить, не гріє вже нас
Літо зникло кудись непомітно
І холодний настав уже час.
Скоро прийде сувора зима
Квітка душу уже не зігріє,
Буде сніг, а тепла вже нема,
Але серце за літом ще мліє.
Та я знаю, минеться зима,
Зацвітуть, як раніше, сади
Серце вірить, розквітне весна
І від нас вже не піде нікуди.
Осінь настала
Осінь настала,
Літо розтало,
Минулим стало
Скоро зима.
Вже холодно буде,
Та весну не забудем
Спогад розбудить
Душу, що дріма.
Буду чекати
І пам’ятати,
В серці плекати
Спогад весни.
Вона є в очах
Та у віршах
Неначе птах,
Що приходить у сни.
Та все ж я мрію,
Та все ж я вірю,
Та все ж надіюсь
Прийде вона,
Осінь розтане
Минулим стане,
Тепло настане
Прийде весна.
********
Я бачу, я бачу,
Що скоро зима
Дощ плаче, дощ плаче
Бо літа нема.
Тим паче, тим паче
Нема вже тепла,
Одначе, одначе
Весна все ж була.
Лелеки, лелеки
Летять з України
Далеко, далеко
В південні країни.
Нелегко, нелегко
З весною прощатись
Нелегко, нелегко
З снігами вітатись.
Та знаю, я знаю
Весна ще прийде
Зима відспіває
Мороз відійде.
Птахів привітаю,
Що линуть здаля…
-     А осінь з розмаю
Кружля та кружля.
 Осінь
Останнє проміння вже вечір ховає,
Вже осінь холодна на землю спадає,
А сонечко тепле на зиму іде
Сади і поля – вже ніщо не цвіте.
Вже скоро сніги упадуть на поля,
Холодною стане родюча земля
Птахи перелітні у даль відлітають,
Чи всі повернуться вони? Я не знаю.
Та все ж сподіваюся я і чекаю,
що літо нам пісню свою заспіває,
А поки – що осінь, тепла вже нема
І скоро настане холодна зима.

Немає коментарів:

Дописати коментар