неділю, 5 січня 2014 р.

Журнал "Мистецькі грані"

Познайомилася з цим журналом у 2012 році. Це цікавий рівненський (згодом - всеукраїнський) журнал про мистецтво і культуру в найкращому розумінні цього слова.:) Добірка віршів на ст. 31.

Весняний вечір
Листя спалахнуло,
Мов коштовні шати
І теплом війнуло
У вікно кімнати.
Попрощалось сонце
З лісом та селом
Ллється у віконце
Обвіва теплом.
Сонце вже ховається
Темна ніч іде
В небі зорі граються
І місяць пливе.
Сяйво ясним зіронькам
В скрині принесе
Сон яскравим квітонькам
- І засне усе.
Люди і природа
Бачать дивні сни
В них панує згода
Ночі і весни.
НЕ ВІРЮ!
Ти кажеш, що кохання – сон,
Що тане у повітрі,
Ти кажеш, згубний це полон,
А я тобі не вірю!
Не віриш у кохання ти,
Мене не помічаєш,
Проводиш ночі в самоті
І щастя не шукаєш.
А я не можу так, як ти,
забути свої мрії,
А я не хочу так, як ти,
Вік жити в безнадії!
Скажи мені, що я тобі
Потрібна, як повітря.
Що я найкраща на землі
І я тобі повірю!

ЖИВУ!
А я не проміняю ні на що
Ні віру, ні надію, ні любов.
А я не проміняю ні на що
Найближчих, найрідніших душ тепло.
Свого не проміняю я життя
На животіння морок безнадійний.
В душі весни і сонця відчуття
Не проміняю на печаль осінню.
Хоч світ жорстокий часом і безжальний,
Від нього у самотність не втечу.
Коли – сміюся, а коли – страждаю,
Це значить лиш одне – що я живу!


Немає коментарів:

Дописати коментар